Steve Hofmeyr Musiek

Steve Hofmeyr Musiek.

Dis ‘n week laat, maar ek is seker ek is vergewe, wou nie werk van die founkie af nie! 👿

This entry was posted in Steve.

3 comments on “Steve Hofmeyr Musiek

  1. Ingrid Marais sê:

    Kriekie, ek het vir jou ‘n posduifie gestuur met ‘n spesiale pakkie in sy bekkie 😉

  2. Kruppelkriekkie sê:

    Baie dankie maar ek dink onse duifie het verdwaal of is gehigh-jack. Stuur dit Groot Seblief weer want ek het niks gekry nie. Baie dankie.

  3. Bella sê:

    Ingrid. Ons vergewe jou. 😆 Thx hoor.

Lewer kommentaar

