A song to live by

Gileam se Donkie vertel watter song hulle moet speel die dag van sy begrafnis en dit laat my dink.  Ek het julle al vertel van my liefde die The Impossible Dream en hoe dit deel van my lewensfilofie is, so mooi soos ‘n identiese tweeling langs hom is I Believe vir my van waarde, so ek weet nou nie werklik mooi wat daar gespeel moet word op daardie dag wanneer my fisiese jassie nie meer nodig is en verrruil gaan word vir iets anders en ‘n ander tuiste vir my mensewees gegee word nie en daardie jas dan weens gesondheidsredes op ‘n wetlike manier van ontslae geraak moet word en my wens van ‘n verassing en ‘n begrawe van die as onder ‘n boom gedoen sal word; hoop ek dat as iemand na hierdie songs lusiter en dit dalk iewers speel sal kan sê sy het ‘n gedeelte van haar doel bereik, selfs al was sy nog oppad na die eindpunt toe:

“I Believe”

I believe for every drop of rain that falls
A flower grows,
I believe that somewhere in the darkest night
A candle glows,
I believe for everyone who goes astray,
Someone will come to show the way,
I believe, I believe.

I believe above the storm a smallest prayer
Will still be heard,
I believe that someone in the great somewhere
Hears every word,
Every time I hear a newborn baby cry,
Or touch a leaf, or see the sky,
Then I know why,
I believe.

“Impossible Dream”

To dream the impossible dream
To fight the unbeatable foe
To bear with unbearable sorrow
And to run where
the brave dare not go
To right the unrightable wrong
And to love pure and chaste from afar
To try when your arms are too weary
To reach the unreachable star
This is my quest
To follow that star
No matter how hopeless
No matter how far
To fight for the right
Without question or pause
To be willing to march,
march into hell
For that heavenly cause
And I know
If I’ll only be true
To this glorious quest
That my heart
Will lie peaceful and calm
When I’m laid to my rest
And the world will be
better for this
That one man, scorned
and covered with scars,
Still strove with his last
ounce of courage
To reach the unreachable,
the unreachable,
The unreachable star
And I’ll always dream
The impossible dream
Yes, and I’ll reach
The unreachable star

Mooi dag vir jou en mag jou drome waar word, hoe meer onmoontlik hulle lyk hoe belangriker is dit om hulle aan te hou droom, want ek is ‘n lewende voorbeeld dat die Lewe groter drome vir ons het as wat ons ooit sal kan droom vir onsself.

Ingrid

This entry was posted in Vriende.

6 comments on “A song to live by

  1. seegogga sê:

    Dankie, ne wet ek vandag nodig gehad het.

  2. Roger Whittaker? Baie mooi musiek nog altyd gewees, né!

  3. Ingrid Marais sê:

    Gogga, bly ek kon vir jou iets beteken.
    Donkie kom leer jy my nou ding hier, nooit geweet hy’t dit gesing nie, my groot liefde Ge het dit ook opgeneem; ek het gaan kyk en jy’s 100% reg Roger Whittaker het altwee daai songs op sy grootste treffers album opgeneem.

  4. Bella sê:

    Baie mooi woorde..daai man mag maar sing…lekker naweek vir julle Ingrid..die kaap is net en koud.

  5. Bella sê:

    Sorry…nat en koud.

  6. Ingrid Marais sê:

    Ja en nou gaan julle dit seker weer die kant toe stuur ne 😆 lekker naweek daar ook.

Lewer kommentaar

