Demone

Ek het nog altyd gewonder wat dit vat om demone te laat wakker word. Ek wonder nie meer nie, want sien ek het dit eerstehands ervaar en ook presies wat gebeur wanneer hulle walker geraak word.
Dit het amper 6 en ‘n half jaar gevat om hulle vas aan die slaap te kry in ‘n diep donker grot en toe net toe ek begin gerus raak dat julle vir ewig slaap kom ruk ‘n paar sinne gespreek binne minder as 2 minute hulle wakker, grou die roostuin gemaak uit die mooiste oomblikke van die laaste jare op en breek deur die rotslaag om die grot oop te maak en hulle vry te laat.
Hulle kom tree aan met militere presiesie wat ons vorige weermag sou last skaam kry.  Hulle is helderder en louder as wat hulle die dag was toe hulle daar toegesluit is. Ek het nooit gedink dat die seer nog seerder kan wees as wat dit was toe hulle gebore is nie…
Nou is daar net een vraag: “hoe kry ‘n mens hulle weer weggebere?”

One comment on “Demone

  1. 007meisie sê:

    Easy! Jy jaag hul weg in die naam van Jesus Christus die Messiah! 🙂 Kan ek kom help? Het jy koffie? 😀

Lewer kommentaar

